środa, 27 maja 2015

Powrót smoka?

Cześć robaczki! :D
Co tam u Was słychować? Ja wam powiem, że czuję się całkiem nieźle i ostatnio mam ochotę na podzielenie się z Wami moimi pomysłami na opowiadanka (obecne i nowe, które kreują się w główce od jakiegoś czasu).
Ale, ale... Po kolei xD
Najpierw chciałabym oficjalnie ogłosić, że wróciłam i w chwili obecnej nie mam zamiaru się wynosić ^^
Może od razu jeszcze niczego nie stawię, aczkolwiek na dniach z pewnością umieszczę z rozdział czy dwa.
Ach, czuję się jak nowonarodzona prawie. To takie świetne uczucie.

Przy okazji chciałabym się spytać, czy ktoś z moich robaczków nie jest może z trójmiasta? Ostatnio czuję niedosyt kontaktów międzyludzkich i z chęcią bym kogoś poznała.
Jeśli chodzi o mnie to w tej chwili mieszkam we Wrzeszczu, aby mieć blisko na PG. Ktoś, coś? :D


Pozdrawiam serdecznie i do (szybkiego) zobaczenia,
Yunoha

2 komentarze:

  1. Yunoha wróciła ! *skacze z radości*
    Już nie mogę doczekać się kolejnego dzieła spod twojej ręki ^^
    A nowy wygląd bloga śliczny :3

    Pozdrawiam i całuję ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaawwww! *.*
      Jak ja uwielbiam czytać takie komentarze :)
      Chociaż przyznam, że nie sądziłam, że ktokolwiek będzie cieszył się z mojego powrotu ;P
      Że przywita mnie pustka itp., a tu taki szok ^.^

      I dziękuję, mnie też ten wygląd się podoba. Stwierdziłam, że skoro wracam, to trzeba coś zmienić. No i "starzy" czytelnicy od razu zauważą zmianę i mój powrót :)

      Pozdrawiam serdecznie i oddaję całuski :*
      Yunoha

      Usuń